Conditii de garantie

Garanţia se acordă la punctele noastre de lucru din Timişoara, str. Sfinţii Apostoli Petru şi Pavel nr. 45  -  Telefon 0256 28 00 11

In cazul in care doriti sa trimiteti un produs la garantie, plata transportului tur – retur revine in sarcina cumparatorului. Pentru costuri reduse de transport puteti folosi posta romana. La solicitarea acordării garanţiei pentru un produs comercializat de noi va fi necesar ca acesta să fie însoţit de copie dupa certificatul de garanţie sau bonul fiscal, factură fiscală şi o menţionare scrisă a defectului constatat. Lipsa unor detalii anterior indicate atrage imposibilitatea asigurării de către noi a garanţiei.

Cumparatorul este obligat sa respecte instructiunile de instalare, utilizare, intretinere, manipulare si transport ale produselor cumparate. Este obligatoriu folosirea elementelor de cablare si conectare originale. Alimentarea se face doar in prize cu impamantare. Echipamentele trebuie sa functioneze in urmatoarele conditi: Tensiune de alimentare: 210V – 240V; frecventa: 50Hz +/-2 %; Temperatura: 10-350C, umiditate: 65% fara condensare. Echipamentele vor fi protejate de umezeala, lichide, praf, fum, vibratii, socuri mecanice, termice sau electrice.

Situatii care duc la pierderea – anularea garantiei :

  1. sigilii, etichete, coduri de bara deteriorate, rupte, indescifrabile, lipsă.
  2. acumulatorii, bateriile laptop-urilor, tabletelor care au o autonomie de 5 min nu se considere defecte, deoarece sunt consumabile;
  3. procesoarelor arse, ciobite sau cu bureţii de susţinere lipsă;
  4. hard disk-urilor şi memoriilor cu chipsetul ars;
  5. monitoarelor LCD - TFT care au cel puţin 5(cinci) pixeli morţi nu se considera defecte; in conformitate cu standardul ISC 13406-2 clasa II.
  6. plăcilor de bază şi plăcilor video cu chipset-ul ars sau condensatoare deformate;
  7. produselor cu defecţiuni fizice sau mecanice (lovituri, spargeri, bucăţi lipsă) vizibile;
  8. defecţiuni apărute ca urmare a utilizării de cartuşe reumplute in cazul imprimantelor si multifunctionalelor;
  9. produsele care au fost dezasamblate sau care prezintă urme ale intervenţiei cumparatoruluii sau a altor persoane neautorizate;

În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanţiei ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect. Costul manoperei va fi calculat de noi în momentul recepţiei reperelor pentru garanţie şi nu poate fi mai mic de 40 lei. Garanţia se acordă numai clienţilor noştri, noi nefiind în nici un caz răspunzători în faţa terţilor care vor fi achiziţionat produsele comercializate de la noi de aceştia. Nu răspundem de eventualele incompatibilităţi între sistemele sau subansamblele livrate de noi şi produsele altor firme.

Firma noastră nu îşi asumă nici o răspundere privind pierderile de informaţie soft ce ar putea surveni în urma unor defecţiuni, ci doar obligaţia de a remedia aceste defecţiuni, de aceea insistăm asupra necesităţii de a face back-up pentru orice program sau date importante în momentul solicitării garanţiei pentru un produs defect.

Departamentul tehnic va soluţiona orice problemă de garanţie în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la recepţia echipamentelor defecte în perioada mai sus menţionată; se va prelungi perioada de garanţie cu numărul de zile cat respectivele bunuri nu vor putea fi utilizate de beneficiar. Dacă după trecerea unei perioade de garanţie de 30 zile echipamentele nu pot fi depanate sau înlocuite, cumpărătorul poate solicita contravaloarea actualizată a acestora. Perioada medie de utilizare a produselor este de 5 ani.

DECLARATIE DE CONFORMITATE
Declaram ca produsele din respectivul document sunt in conformitate cu specificatiile privind regimul produselor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si nu produc un impact negativ asupra mediului fiind in conformitate cu HG 1022/2002, HG 457/2003, HG 88/2003 si HG 497/2003, HG 448/2005

MY PC Calculatoare Timisoara © 2003 - 2018. Magazin online calculatoare si laptopuri. Service IT.  ANPC